Shralpin

Menu

No time for slowing down with @nassimguammaz : @samielhassani…

No time for slowing down with @nassimguammaz 📹: @samielhassani

Source by Shralpin Skateboarding 🔹

[Total: 0   Average: 0/5]

Categories:   Skateboarding

Comments

  • Posted: January 23, 2017 23:14

    narcotictyler

    drippin steez
  • Posted: January 23, 2017 23:15

    _sxrxc_

    Since when did bob Ross skate?!?!?!
  • Posted: January 23, 2017 23:21

    caleb.shwery

    Bob Ross saucin
  • Posted: January 23, 2017 23:22

    dessk88

    Style
  • Posted: January 23, 2017 23:38

    tannercmadison

    Bob ross?
  • Posted: January 23, 2017 23:41

    crucialxone

    Bob Ross when he ain't pushin a brush
  • Posted: January 23, 2017 23:42

    skrrt_skrrt_skrrt_skrrt_skrrt

    Bob ross gettin lit
  • Posted: January 24, 2017 00:06

    961sfinest

    @thevillesfinest
  • Posted: January 24, 2017 00:12

    londo.o

    Turn pebbles into birds
  • Posted: January 24, 2017 00:30

    capt.bran

    Who put Bob Ross on a skateboard?
  • Posted: January 24, 2017 00:34

    bakerzdelight

    @wavey_gravy3
  • Posted: January 24, 2017 00:39

    caseynels0n

    @graceredinger bob Ross is shredding it
  • Posted: January 24, 2017 00:40

    graceredinger

    @caseynels0n omg this is your dream come true!!
  • Posted: January 24, 2017 00:42

    caseynels0n

    @graceredinger I wish he'd paint himself skating
  • Posted: January 24, 2017 00:43

    graceredinger

    @caseynels0n yeah OR he could paint you skating to taco bell with bella
  • Posted: January 24, 2017 00:44

    caseynels0n

    Ohhhhh even better! @graceredinger
  • Posted: January 24, 2017 00:54

    rajanabil

    Alleycat @kaiokaiokaio @wawan_yaww @farhanzainal_yaw @harizzee @xartx
  • Posted: January 24, 2017 01:09

    v_s_p_l

    Fucccccck @greaseghost
  • Posted: January 24, 2017 01:29

    sickfish45

    Holy crap @ling717ling it's you
  • Posted: January 24, 2017 01:33

    the_real_earl_grey

    I thought bob Ross passed away?
  • Posted: January 24, 2017 01:49

    ohnodj_

    Glad to know I'm not the only one that instantly thought of Bob Ross lol
  • Posted: January 24, 2017 01:56

    danglife__

    Bob Ross has been killing it lately.
  • Posted: January 24, 2017 02:00

    sgvgod

    rad
  • Posted: January 24, 2017 02:24

    the_germinator_

    @pawloniousnt
  • Posted: January 24, 2017 02:27

    billy916_

    @crohnsmcjones
  • Posted: January 24, 2017 02:30

    jacob__orellana

    Wtf dammm
  • Posted: January 24, 2017 02:45

    walter1eyedpug

    @vxfooty